wcale nie tęczowy ale z pewnością music box

 

Co prawda mamy grudzień i czas przedświateczny, ale pozwoliłam moim oczom na chwile odpocząć od czerwieni, złota i wszelkich motywów bożonarodzeniowych. Dziś prezentuję szablon muzycznego pudełka.
Zwróciliście kiedyś uwagę jakie muzyczne symbole są ładne? Taki na przykład klucz wiolinowy. Czyż nie jest uroczy?

Pamiętam jak jako uczennica podstawówki uczyłam się go pisać. Miała takie zadanie na lekcji muzyki: 3 linijki kluczy wiolinowych w zeszycie w pięciolinię. Moje klucze były najładniejsze w klasie, zeszyt do nut był szczuplejszy o kilka kartek. ale nauczyłam się go pisać perfekcyjnie. Potem ta umiejętność przydała mi się jeszcze nie raz, i zauroczenie tym znakiem pozostało.

Klucz wiolinowy umieszczony na wieczku pudełka pochodzi z grupy kluczy G i swoim kształtem nawiązuje do tej litery.

A Wy jakie macie wspomnienia z lekcji muzyki?

box

musicbox8 musicbox7 musicbox6 musicbox5 musicbox3 musicbox2jpg musicbox1

 

One thought on “wcale nie tęczowy ale z pewnością music box

Skomentuj

