od czego zależy punkt widzenia

Niektórzy mówią że do punktu siedzenia. Ale poniższe prace udowadniają, że również od odległości, z jakiej obserwuje się dany przedmiot i miejsce. I okazuje się, że inspiracja może czaić się wszędzie. Poniżej przykłady jak bez słów a jedynie za pomocą zdjęć można przekazać, że dana marka jest w stylu miejskim. Połączenie trybu makro z panoramicznym, a efekt? Mnie osobiście zainspirował do tego, że niektórym rzeczom warto przyjrzeć się z bliska, a na niektóre trzeba patrzeć z dystansu 🙂

Kampanie zrealizowane przez Josepha Forda dla marek Pepe Jeans, Lacoste i Adidas

Reklamy

Jedna myśl w temacie “od czego zależy punkt widzenia

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Google+

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj /  Zmień )

w

Connecting to %s