ponętne kształty – czyli jak oszukać oko

Lato już, odkrywany coraz więcej. Czy tylko dlatego wszystko tak nam się kojarzy? A marketingowcy to wykorzystują! zobaczcie jak potrafią zmylić nas kształty.

I żeby nie było wątpliwości, to są reklamy: producenta obuwia, preparatu do stóp i kolan. A wy co myśleliście?  🙂

Reklamy

11 thoughts on “ponętne kształty – czyli jak oszukać oko

  1. Head Divided pisze:

    Haha, genialne oszukanie myśli! Przynam szczerze, że zorientowałam się o co chodzi tylko w pierwszym i ostatnim przypadku, w reszcie potrzebowałąm Twojego opisu na dole 🙂
    Niewątpliwe taka reklama przyciaga wzrok, ale sama chyba nie czułabym się przekonana do kupna takieog produktu, który musiał mnie wpierw „oszukać”

    Polubienie

  2. Paula Traub pisze:

    Świetne reklamy, bardzo kreatywne i, przede wszystkim, przyciągają uwagę i dają się zapamiętać, właśnie takie lubię najbardziej 🙂 Jestem zdania, że jeśli mamy być otoczeni reklamami, a firmy koniecznie muszą na każdym kroku wciskać nam swoje produkty, to niech chociaż robią to w ciekawy sposób 🙂

    Polubienie

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Google+

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s