symbolika kolorów

Kolor to potężne narzędzie psychologiczne. I odgrywa ogromną rolę w grafice i marketingu. Każdy kolor ma zdolność wpływania ma naszego klienta i buduje sposób postrzegania naszej marki. Dlatego zapraszam do zapoznania się ze z psychologią kolorów – co oznaczają i jaki ładunek emocjonalny ze sobą niosą.

symbolika kolorów

Fakty mówią same za siebie. Dla 65% klien­tów, kolor jest najważniejszym czyn­nikiem, pod­czas wyboru pro­duktu do codzi­en­nego użytku.

A teraz sam zdecyduj jaki kolor będzie najlepszy dla identyfikacji wizualnej dla Ciebie i Twojej firmy.

Advertisements

3 thoughts on “symbolika kolorów

  1. Head Divided pisze:

    Fajna grafika 😉 Ja akurat często mam problem z określeniem emocji po kolorze, więc na pewno się przyda 🙂
    Z tego wychodzi, że dla mnie najlepsza byłaby zieleń lub blady odcień żółtego 🙂

    Lubię to

  2. Ewa Olborska pisze:

    Widziałam już gdzieś tą grafikę (lub podobną). Do tej pory kolorami bloga było bordo, granat i jasny brzoskwiniowo-różowy odcień. Właśnie przenoszę się na WordPressa i będę zmieniać szablon. Utwierdzam się w przekonaniu, żeby granat zmienić na ciemną szarość/grafit.

    Lubię to

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s