Znaczenie kolorów w projektowaniu call to action

Przyciski call to action mają wpłynąć na działanie klienta, który już odwiedził naszą stronę. Istotne jest, aby zaprojektować wezwanie do działania w kolorze kontrastującym z tłem strony, wtedy z pewnością przycisk zostanie zauważony a to zwiększa prawdopodobieństwo podjęcia przez nich działania. Warto również zwrócić uwagę, czy kolor przycisku jest spójny z naszą identyfikacją wizualną i symboliką kolorów.

buy

Wybierając i testując kolor przycisku nie zapominajmy również o dopasowaniu koloru i kroju fontu. Ważne,  jest aby napis, który umieszczasz na  przycisku był jak najbardziej czytelny.

Wpis powstał w ramach współpracy z projektem 365odpowiedzi.pl. ZAPRASZAM tam po ogromną dawkę wiedzy biznesowej.

Reklamy

2 thoughts on “Znaczenie kolorów w projektowaniu call to action

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s